Google Ads -hakusanamainonta
mitä hyötyä hakusanamainonnasta on?
-
Googlen ensimmäinen hakutulossivu kerää jopa yli 90 % kaikista klikeistä –
ensimmäisellä sivulla näkyvillä yrityksillä on selvä kilpailuetu. -
Löydyt sieltä mistä sinua etsitään, silloin kun sinua etsitään.
-
Saat lisää käyntejä verkkosivustollesi tai kivijalkamyymälääsi.
-
Kasvatat ajanvarausten, tarjouspyyntöjen tai muiden haluttujen yhteydenottojen määrää.
-
Korkealle sijoittuminen hakutuloksissa lisää yrityksesi kiinnostavuutta ja löydettävyyttä.
-
Se on tehokas työkalu kansainvälistymiseen
-
Sosiaalinen media luo kysyntää, Google vastaa siihen.
ulkoista yrityksesi hakusanamainonta sertifioiduille asiantuntijoille.
Meillä Google Ads -hakusanamainontaa tuottavat ainoastaan Googlen sertifikaatteja suorittaneet digitaalisen markkinoinnin asiantuntijat. Palveluun kuuluu Google Ads -tilin käyttöönotto tai luominen, hakusanojen suunnittelu, budjetin määrittäminen, mainostekstien ja mainoslaajennusten suunnittelu, kampanjoiden toteuttaminen, seuranta ja optimointi sekä tulosten raportointi.
Paljonko hakusanamainonta maksaa?
Google Ads -hakusanamainonnan tuoma näkyvyys ei itsessään maksa mitään, sillä maksat vain saavutetuista klikeistä. Klikkihinnankin määrittelet itse – käytännössä päätät siis itse, kuinka paljon olet valmis maksamaan hakusanamainonnasta. Google Ads -palvelu tilataan meiltä usein kuukausilaskutteisena, jatkuvana palveluna. Emme peri palvelun aloittamisesta erillistä aloitusmaksua.
Oikein tehtynä hakusanamainonta voi kiihdyttää liiketoiminnan kasvua merkittävästi. On kuitenkin hyvä muistaa, että onnistuneinkaan hakusanamainonta ei taio tuloksia yksinään, vaan perusliiketoiminnan on oltava kunnossa. Rahat valuvat helposti hukkaan, jos liikennettä ohjataan toimimattomaan verkkokauppaan, tuotteen tai palvelun hinnoittelu on epäonnistunut tai asiakaskokemus on huono. On myös hyvä tiedostaa, että tuloksellinen digimarkkinointi on monen eri tekijän summa ja eri toiminnot tukevat toisiaan. Suosittelemmekin aina hakusanamainonnan tueksi säännöllisesti päivitettävää yritysblogia, sillä oikein tuotettu blogisisältö parantaa yrityksen hakukonenäkyvyyttä merkittävästi.

Minkä tahon puoleen käännyt, kun tarvitset ratkaisun johonkin tarpeeseen tai kysymykseen?
Vastaus on todennäköisesti Google.
Googlen puoleen käännytään, kun apua tai neuvoja tarvitaan nopeasti. Googlen teho perustuukin ajankohtaisuuteen ja oman asiakaskkunnan tuntemukseen. Hyvin suunniteltu hakusanamainonta näkyy oikealle yleisölle oikeaan aikaan ja oikein toteutettuna se voi kasvattaa liiketoimintaa merkittävästikin. Ei siis ihme, että hakusanamainonta on yksi aikamme tehokkaimmista myyntivälineistä.

Takaa yrityksesi löydettävyys ja vastaa ostoaikeissa olevien asiakkaiden kysyntään!