IPAD-VUOKRAUS

laitevuokraus

ipadit vuokralle

vuokra ipad

ipadit messuille

Vuokraamme iPadeja (Air + Pro 12.9) telineineen (valittavissa käsi-, jalka- ja pöytätelineet) ja toteutamme brändätyn asiakaskyselyn samaan pakettiin. Tässä kerromme, miten homma toimii. 

 

Asiakaskyselyn avulla voi toteuttaa messuarvonnan/kilpailun, mitata asiakastyytyväisyyttä tai kerätä osastolla vierailevien kiinnostusten kohteita ja kontakteja. Kerätyt tiedot jalostetaan suoraan sähköiseen muotoon ja näin ne ovat helposti ja nopeasti käyttövalmiina. Tiedostot ovat vietävissä esimerkiksi suoraan CRM:ään. Kyselyssä on otettu huomioon GDPR. Toki iPadit taipuvat moneen muuhunkin käyttötarkoitukseen: niiden avulla saa kätevästi esiteltyä esimerkiksi kotisivuja, diaesitystä tai applikaatiota. 

 

Esimerkkihinta: 

Brändätty asiakaskysely + raportointi 290€

iPad Air + valitsemanne teline 25€/vrk
 

iPad ja asiakaskysely saatavilla myös pidempiaikaiseen vuokraukseen: 12kk sopimuksella iPad+teline+asiakaskysely 65€/kk

Hintoihin lisätään voimassa oleva ALV. 
 

 

Vieläkö mietityttää? Tässä tärkeimmät syyt, miksi käyttää sähköistä asiakaskyselyä:

 

1.    Tapahtumista kerättävien kontaktien määrän saa moninkertaistettua. iPadilla toteutettava kysely on kutsuva ja se kiinnostaa asiakkaita. Sähköinen kysely on käyttömukavuudeltaan ihanteellinen asiakkaalle: simppeli, nopea täyttää ja onnistuu jopa ilman kontaktia asiakaspalvelijaan.
 

2.    Toimintavarmuus. Asiakaskyselymme toimivat ilman nettiä, ja kaikki vastaukset tallentuvat automaattisesti. Netittömyys pidentää iPadien akunkestoa huomattavasti, eikä tapahtumien epävarmoilla neteillä tarvitse vaivata päätä. 
 

3.    Vastaajilta saa kerättyä juuri sellaista tietoa, mitä haluaa: kiinnostusten kohteita, budjettia, oston ajankohtaa, asiakaspalautetta, kontakteja... Asiakasyrityksemme suunnittelevat itse kysymykset asiakaskyselyyn, me hoidamme toteutuksen. Toki jaamme ammattitaitoamme ja kokemustamme tässä: meiltä saa vinkkejä siihen, mikä toimii ja mikä ei. 
 

4.    Kustannustehokkuus. Kaikki tiedot kerääntyvät suoraan sähköiseen muotoon, joten säästätte aikaa, kustannuksia ja hermoja vastausten jälkikäsittelyssä. 
 

5.    Tämän myötä myös jälkimarkkinointi helpottuu. Kaikki tiedot ovat suoraan vietävissä esimerkiksi CRM:ään.
 

  © 2020 Primaq Group Oy          Y-Tunnus 1533292-1         Tietosuojaseloste

  • Grey Instagram Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey LinkedIn Icon
  • Primaq YouTube