MYYMÄLÄ-IPAD

laitevuokraus

ipadit vuokralle

vuokra ipad

ipadit messuille

Vuokraamme iPadeja asiakaskyselyineen sekä tapahtumakäyttöön, että pidempiaikaisiin tarpeisiin. Pidempiaikaista vuokrausta suosittelemme yrityksille, joilla on kiinteä myynti- tai asiakaspalvelupiste, tai jotka käyttävät toistuvasti henkilöstöä kuluttajien pysäyttämiseen tai muihin asiakaskohtaamisiin. Pidempiaikainen vuokraus kannattaa, jos haluaa esimerkiksi:

 

- kartoittaa asiakastyytyväisyyttä. Sähköinen myymälässä sijaitseva asiakastyytyväisyyskysely tekee palautteen antamisen helpoksi. Asiakkaan ei tarvitse tehdä muuta kuin viettää minuutti-pari iPadin kanssa. Hänen ei esim. tarvitse nähdä kotisivuille menemisen vaivaa kertoakseen mielipiteensä (mikä helposti jää tekemättä)
 

- kerätä palautetta joko asiakkailta tai vaikka omilta työntekijöiltä. Palaute tulee todennäköisemmin annettua, kun se on tehty näin helpoksi ja nopeaksi. Näin myös positiiviset palautteet kerääntyvät suuremmalla todennäköisyydellä (usein ihmiset jaksavat nähdä vaivaa palautteen antamiseen ainoastaan silloin, kun on jotain negatiivista sanottavaa)
 

- käyttää iPadia myynnin tukena. iPad on toimiva apuväline esimerkiksi feissauksessa, ständimyynnissä tai ihan myymälässä. Se edellä saa helposti avattua keskustelun asiakkaan kanssa
 

- mitata tai raportoida tarkasti erilaista faktaa. iPadilla saa esim. seurattua myymälähenkilöstön aktiivisuutta tai asiakaskohtaamisten määrää, onnistumista ja laatua
 

- kerätä liidejä tai kontaktirekkareita. Asiakaskysely mahdollistaa sen, että asiakkaiden kiinnostusten kohteita/tarpeita kartoitetaan jo liidienkeruuvaiheessa. Tämä helpottaa asiakassegmentointia ja jälkimarkkinointia huomattavasti
 

- tukea myymälätapahtumia. Sähköinen kysely komppaa hyvin tapahtumia ja muita tempauksia: sen avulla pystytään buustaamaan ja aktivoimaan asiakkaita tapahtuman suhteen. Tähtäimenä voi olla esimerkiksi sen testaaminen, mikä tapahtumassa ja sen markkinoinnissa toimi/ei toiminut, tulevien tapahtumien kehittäminen, arvonnan suorittaminen tai postituslistan kerääminen


Asiakaskyselyn avulla vastaajista saadaan siis kerättyä juuri sellaista tietoa, mitä halutaan – oikea unelmatyökalu laadun kehittäjille ja raportoinnin ystäville. Asiakkaamme saavat itse päättää kyselyn sisällön, me hoidamme toteutuksen. Asennamme kyselyt iPadeille ja toimitamme käyttövalmiit laitteet toivottuun paikkaan. Saman kyselyn voi asentaa useammalle iPadille tai tehdä jokaiseen erilaisen. Kyselyn vaihtaminen/muokkaaminen kesken vuokra-ajan onnistuu vaivattomasti: asiakkailtamme se vaatii vain yhden napin painalluksen iPadilla. Kyselyllä kerätyt tiedot jalostetaan suoraan sähköiseen muotoon ja näin ne ovat helposti ja nopeasti käyttövalmiina. Tiedostot ovat vietävissä esimerkiksi suoraan CRM:ään. Kyselyssä on otettu huomioon GDPR ja se ei vaadi nettiä toimiakseen. 

 

HINTA:

65€/kk + alv.24% (12kk sopimuksella). Hintoihin lisätään voimassa oleva ALV.

Sisältää iPadin + telineen + asiakaskyselyn jälkiraportointeineen
 

  © 2020 Primaq Group Oy          Y-Tunnus 1533292-1         Tietosuojaseloste

  • Grey Instagram Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey LinkedIn Icon
  • Primaq YouTube