TTI-konserni on maailman johtava akkutyökalujen valmistaja.

Yhtiö tarjoaa kattavia ratkaisuja pääosin rakennusteollisuuden ja metalliteollisuuden tarpeisiin, niin kuluttajille kuin ammattilaisille. Yhtiön laaja valikoima sisältää kolme alan johtavaa tuotemerkkiä: Milwaukee, AEG (sähkötyökalut) ja Ryobi.

Techtronic Industries Nordic ApS tekee teknistä tukkukauppaa Suomessa ja Baltian maissa. He keskittyvät vahvasti laadukkaiden tuotemerkkien ja innovatiivisten tuotteiden kehittämiseen. Tästä syystä he ovatkin alan markkinajohtajia sekä kuluttajien että ammattilaisten akkutyökaluissa. Mahtaakohan edes löytyä ihmistä, joka ei ole törmännyt johonkin TTI:n brändeistä?

”Meillä ei ollut edes virallista Instagram-tiliä, mutta te sanoitte, että se on tärkeä, ja me sitten perustettiin se.”

Primaqille tutuimmaksi tullut brändi on Milwaukee – jopa Milwaukee Suomen Instagram-tili perustettiin Primaqin vinkistä. Nykyään ihmiset ympäri maailman tägäilevät omia kuviaan, joissa he käyttävät Milwaukeen työkaluja. Some on nykypäivää, ja Primaq on auttanut Milwaukeeta ymmärtämään sen. Someassari ei kuitenkaan ole se palvelu, mikä edellä tässä yhteistyössä mennään. Milwaukee käyttää Primaqin tapahtumahenkilöstöä sekä iPad-vuokrausta asiakaskyselyineen. Brändätyllä, sähköisellä kyselyllä saa kustannustehokkaasti kerättyä liidit talteen. Sometus tapahtuu lähinnä tapahtumien ympärillä: Primaqin tapahtumahenkilöstö ottaa Milwaukeen Instagram-tilin haltuunsa ja päivittelee sitä sovittujen speksien mukaisesti itse tapahtumassa.  Vuosittain Primaqin jeesiä käytetään 2-5 tapahtumassa. Yksi niistä on isompi, kaksi viikkoa kestävä BIG RED -rekkakiertue (kurkkaa video), joka kiertää ympäri Suomea. Siellä Primaqin tapahtumahenkilöstö on mennyt rekan kyydissä kymmeniin eri kaupunkeihin. Muut tapahtumat liittyvät pitkälti urheiluun – Venemessut, Imatran ajot, MP-messut… Jälkimmäisenä mainitut Moottoripyörämessut ovat itseasiassa tapahtuma, jossa Primaqin palvelua kokeiltiin ensimmäisen kerran. Milwaukeen maajohtaja Tommi Spännäri oli kuullut positiivista palautetta tutulta mainostoimistolta Anun messutyöskentelystä, ja halusi kokeilla sitä itse. Anu työskenteli Milwaukeen osastolla ensimmäisen kerran vuonna 2009.  Pitkä yhteistyö helpottaa kommunikointia. Vuosien varrella Primaq on oppinut tuntemaan Milwaukeen tarpeet ja sen meiningin, mitä tapahtumilta haetaan. Tapahtumahenkilöstö valitaan sitten sen mukaisesti. Yhteistyö tuntuu hyvin avoimelta ja kommunikointi vaivattomalta – asioita voidaan avoimesti käydä läpi ja palautteen voi aina kertoa rehellisesti. Kun molemmat osapuolet tuntevat toisensa, työskentely nopeutuu. Yhdessä tehtäessä Primaq on oppinut esimerkiksi sen, että tämän asiakkaan kanssa hommat hoidetaan mieluummin meilitse kuin puhelimella – ison brändin maajohtajalla puhelin soi muutenkin koko ajan.

”Saatte rujonkin miehen pysähtymään ja osallistumaan, vaikka muuten olisi varmaan kävellyt ohi.”

Sillä on huomattava vaikutus, kun jeesinä on henkilöt, jotka tekevät tapahtumia työkseen. Näin Milwaukeen omalle henkilöstölle vapautuu aikaa keskittyä olennaiseen, eli tiukkaan myyntityöhön. Primaqin tapahtumahenkilöstö hoitaa helposti lähestyttävällä ja aktiivisella otteella liidien keräyksen ja asiakkaiden ”sisäänheiton”. Tehokkain kombo messuille onkin iPadilla pyörivä asiakaskysely (eli liidigeneraattori) sekä sen pariin messuvieraita houkutteleva alan ammattilainen.  Oli työtehtävä sitten kilpailun tai muun aktiviteetin veto, liidien keräys tai asiakkaiden kanssa small talkaus, on Primaq aina toimittanut sitä, mitä on haluttu. Myös promootiovaatteet pysyvät hyvässä tallessa Primaqin säilytyksessä, joten niitä ei tarvitse erikseen stressata. Ja jos tulee tilanne, että tarvitaan vaikka lisää tiettyjä huppareita, niin Primaq osaa itsenäisesti tilata niitä. Vaatetuksella on nimittäin tärkeä rooli, sillä ne viestittävät ulospäin sitä, mikä on Primaqille itsestään selvää: Primaqin tapahtumahenkilöstö toimii aina keikoilla ollessaan asiakkaan nimissä, väreissä ja brändillä.

Katso video tästä:

Hakusanat: Tapahtumahenkilöstö, myymälätapahtuma, rekkakiertue

  © 2020 Primaq Group Oy          Y-Tunnus 1533292-1         Tietosuojaseloste

  • Grey Instagram Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey LinkedIn Icon
  • Primaq YouTube