© 2020 Primaq Group Oy          Y-Tunnus 1533292-1         Tietosuojaseloste

  • Grey Instagram Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey LinkedIn Icon
  • Primaq YouTube

Urban Professionals Helsinki pitää Primaqia toisena ”työperheenään” - ihanteellinen asiakassuhde!

Urban Professionals Helsinki pitää Primaqia toisena ”työperheenään” – tällainen asiakassuhde on ihanteellinen Someassari-palvelulle.

Urban Professionals Helsinki on ihonhoitokeskus Helsingin sydämessä. UPH:n palvelut painottuvat erilaisiin kasvohoitoihin ja meikkauspalveluihin. Yrityksen takana on aurinkoinen ja lämminhenkinen, työnsä ammattitaidolla taitava Anniina. Hän tekee työtänsä täydellä sydämellä ja aidolla läsnäololla, panostaen asiakaslähtöisten palvelukokonaisuuksien tuottamiseen. Kasvohoidot ovat hänen erikoisalaansa, ja intohimo työtä kohtaan välittyy vahvasti – niin kokemuksessa itsessään kuin sen tuottamissa tuloksissa.

Primaqin ja UPH:n yhteinen taival alkoi brändäyshommilla pari vuotta sitten. Kun ilme oli saatu hiottua halutun laiseksi ja kotisivut valmiiksi, jatkettiin Someassari-palvelulla, joka on käytössä edelleen. Primaq siis pitää huolta UPH:n sosiaalisen median tileistä: hommaan kuuluu valokuvaamista, sisällöntuottoa, mainoskamppiksia ja asiakkaiden tiedottamista sekä Facebookiissa että Instagramissa. Ohessa joskus taiteillaan uusia käyntikortteja tai esitteitä, mutta palvelun pääpaino on somessa. ​

Anniinan mielestä parasta Someassari-palvelussa on sen helppous. Se säästää omaa aikaa ja hermoja, kun somella ei tarvitse itse päätä vaivata. Aina on mielenrauha ja varmuus siitä, että some rullaa sovittujen speksien mukaisesti, yhtenäisen näköisesti ja säännöllisesti. UPH:lta itseltään ei ajan lisäksi löydy tietotaitoa nykyaikaisen somen tekemiseen, joten nyt kaikki saavat keskittyä siihen, mitä parhaiten osaavat. 

Anniina suosittelee Someassaria kaikille yrityksille, jotka tarvitsevat näkyvyyttä ja mainontaa. ”Jos et ole somessa, et ole olemassa” pätee nykyään yritysmaailmassa melkolailla. Mikäli asiakas lähtee etsimään yritystä somesta, eikä tilejä löydy ollenkaan tai ne ovat sekalaiset ja sikinsokin päivitetyt, herättää se heti epäilevän fiiliksen, ja ostoprosessi saattaa tyssätä siihen. On tärkeää olla kuluttajaystävällisellä näkemyksellä näkyvissä, ja UPH:n saaman palautteen mukaan siinä on onnistuttu. Käy kurkkaamassa UPH:n Instagram tästä, Facebook tästä ja kotisivut tästä. ​

Eniten kiitosta Anniina antaa Primaqin asiakaspalveluotteesta: aina saa yhteyden sitä tarvitessa, asiointi on helppoa ja mutkatonta, ja kaikesta on helppo puhua matalalla kynnyksellä. Enemmänkin tässä tuntee olevan kavereita keskenään, kun asiakas ja palveluntoimittaja. Koko yhteistyökin lähti liikkeelle siitä, kun Primaqin Anu kävi kasvohoidoissa Anniinalla, ja siinä ohessa tuli höpöteltyä kaikenlaista, mm. koskien omia duunikuvioita. Jutusteluiden myötä Anniina kiinnostui ja lähti tutkimaan Primaqin palveluita tarkemmin netistä. Pian hän ottikin Primaqiin yhteyttä, ja tässä sitä ollaan. Asiakassuhteen rennosta otteesta kertoo osakseen se, että suurin osa viestinnästä käydään ihan vain WhatsAppissa, virallisemmat tekstit ja asiakirjat sitten meilillä. Usein myös tavataan kuvailujen parissa ja vaihdellaan kuulumisia. Anniina kertoo omaavansa kaksi ”työperhettä” – toinen niistä on kosmetiikkasarjan maahantuoja ja toinen Primaq. 

Someassarin lisäksi UPH:lla on kuukausivuokralla iPad tiloissaan. Laitteella on esitieto- ja asiakastyytyväisyyslomakkeet asiakkaille täytettäväksi. Parhaiksi seikoiksi palvelussa nousee esiin: - paperittomuus. Säästää luontoa, tilaa, aikaa ja rahaa, kun lippulappusia ei enää tarvita. Lisäksi Anniina on huomannut, että asiakkaat keskittyvät paremmin, kun esitietolomake on sähköinen. - tietosuojalaki. Lain mukaan paperillisia lomakkeita tulee säilyttää lukollisessa kaapissa – nyt sitä ei tarvitse. Lomakkeissa on huomioitu tietosuojalaki, ja kaikkia tietoja käsitellään sen mukaisesti. - kerättävien tietojen käsittely. Tietoja on helpompi käydä läpi suoraan sähköisenä. Ei tarvitse plärätä, koittaa saada selvää käsialasta tai etsiä tietoja eri paikoista. Nyt ne pysyvät kaikki varmassa tallessa, ja ne ovat saatavilla nopeasti.  Katso yhteistyössä toteuttamaltamme videolta, miten iPad toimii kauneushoitolassa. ​




Kurkaa videolta Anniinan kommentit ja fiilikset palvelustamme:

#someassari #markkinointi #brändäys #primaq #referenssi #asiakastarina