Tiimimme on toimintamme ydin. Tärkein voimavaramme on poikkeuksellisen hyvällä asenteella varustettu tiimi. Meillä kaikilla on omat erikoisosaamisemme, ja yhdessä saamme ihmeitä aikaan. Vaalimme kehittyvää osaamista ja innovatiivista toimimista, jotta voimme vastata asiakkaidemme tarpeisiin joustavasti ja yksilöllisesti.

 

Koko tiimimme henkilöstöesittelyt löydät klikkaamalla tätä.

Tiimimme

Me olemme pr- ja markkinointitoimisto Primaq. Päätavoitteenamme on yritysten näkyvyyden ja myynnin tehostaminen – näihin tähtäämme kaikilla palveluillamme. Tarinamme sai alkunsa vuonna 2009, osakeyhtiöityminen tapahtui 2014, ja vuosi vuodelta olemme menneet isoja harppauksia eteenpäin. Haluamme olla edelläkävijä alallamme ja kokeilla rohkeasti uusia juttuja. Tapamme toimia on energinen ja ammattitaitoinen. Tekemisessämme näkyy vahvasti ”jes, hoituu!” -asenne. Mikäli emme jotain tiedä, otamme siitä selvää. Olemme uteliaita, haluamme pysyä ajan hermolla ja kehittää osaamistamme. Inspiroidumme ympäröivästä maailmasta ja kehitämme aktiivisesti tietotaitojamme erilaisin koulutuksin, kirjoin ja kurssein. Olemme avoimia ja haluamme matalalla kynnyksellä omaksua uusia taitoja. Usein kokeilemmekin esimerkiksi uusia digitaalisia ratkaisuja ensin Primaqille, jonka jälkeen osaamme ottaa ne käyttöön asiakkaillemme. 

B67390E7-99A0-49B5-94E4-1C36DB6BBB2B.jpg

 Primaq työnantajana 

Olemme arvostettu kumppani ja kiinnostava työantaja. Haluamme olla alamme iloisin ja yhteisöllisin työpaikka, joka toimii rohkeasti kantaen vastuuta niin ihmisistä kuin yhteiskunnasta. Työntekijämme ovat tärkeintä, mitä meillä on.

 

Työntekijöissämme arvostamme ennen kaikkea positiivista ja motivoitunutta asennetta työtä kohtaan. Meille tullaan erilaisilla taustoilla, mutta kovalla motivaatiolla. Arvostamme erilaisia persoonia, ja tässä työssä pitääkin löytyä vähän luonnetta! Aitous on se juttu. Tarjoamme jokaiselle Primaqlaiselle mahdollisuuden kehittyä, rakentaa omaa osaamista sekä haalia arvostettua työkokemusta.​ 

Ydintiimimme lisäksi työllistämme 120-henkisen tapahtumahenkilöstöverkoston. Kuulumme Suomalaisen Työn Liittoon, ja olemme ensimmäinen tapahtuma-alan yritys, jolla on Avainlippu-merkki palvelulleen. 

Suomalaista palvelua - Primaq

 Arvot 

Yhteistyö

Yhdessä olemme enemmän, ja näin myös parhaat ideat useimmiten syntyvät. Meille yhteistyö on elämäntapa, sekä sisäisesti että asiakastyössämme. Yhteistyöllä, jokaisen omia vahvuuksia hyödyntäen, pystymme tarjoamaan asiakkaidemme käyttöön parhaan mahdollisen osaamisen.  

Kestävä kehitys

Olemme osa ympäristöämme ja suhtaudumme siihen vastuullisesti. Pyrimme kehittämään liiketoimintaamme niin, että kestävyys on ajattelutapanamme jokaisella toimintamme tasolla.  
 
Taloudellinen kestävyys – kestävä talous luo perustan vastuulliselle liiketoiminnalle. Hyvin hoidettu talous mahdollistaa investointeja ja kehitysprojekteja, jotka parantavat palveluiden laatua.  
 
Ekologinen kestävyys – tavoitteemme on rasittaa ympäristöä mahdollisimman vähän. Tämä näkyy esimerkiksi kuvausrekvisiittojemme valinnoissa, täysin paperittomana toimistona sekä  iPad-vuokraus -palvelussamme: se korvaa vuosittain ison kasan paperia. 
 
Sosiaalinen kestävyys – pyrimme jatkuvasti kehittämään luotettavaa, turvallista ja mielekästä työympäristöä sekä henkilöstön hyvinvointia. Haluamme, että ihmiset voivat hyvin ja kehittyvät – se tuo mielekkyyttä omaan työskentelyyn ja samalla vahvistaa kilpailukykyämme.
  

 

Asiakkaidemme tarpeet ja mieltymykset ohjaavat meitä kehittäessämme palveluitamme ja niiden prosesseja. Ehto toimiville ja merkityksellisille ratkaisuille on asiakkaiden tarpeiden perusteellinen ymmärtäminen ja aidosti asiakaslähtöinen kulttuuri. Tärkeintä on asiakkaan saama kokemus. 

Rohkeus

Primaq on ponnistanut pienessä ajassa suuria harppauksia eteenpäin – niin ammatillisen kehittymisen kuin palveluidenkin

osalta. Meillä on rohkeutta kasvaa ja kokeilla uutta, kehittää ja ottaa riskejä sekä luoda uusia toimintamalleja ja  palveluita. Me emme lannistu tai jää paikoillemme vaan menemme tekemisen meiningillä tarmokkaasti eteenpäin! 

Asiakas-
kokemus