SoMEASSARI

 

 Ammattitaidolla sekä visuaalisella otteella 

Haluatko lisää myyntiä ja näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa?

Some on yksi tärkeimmistä näkyvyyden ja markkinoinnin välineistä yrityksille – harva yritys pystyy saavuttamaan todellista potentiaaliaan ilman somea. Jos et ole somessa, et ole olemassa!

 

Meille sosiaalisen median sisällöntuotanto on intohimo – olemmehan Suomen ensimmäinen Someassari-palvelua tuottava yritys. Palvelun takana on kokenut, idearikas ja innostunut tiimi. Tutustut meihin parhaiten Instagramistamme!

  

Someassari-palvelumme on suunniteltu yrityksille, jotka tarvitsevat lisäkäsiä, uutta energiaa ja nykyaikaisia ideoita somessa näkymiseen ja onnistumiseen. Palvelun avulla kaikki osapuolet saavat keskittyä omaan ydinosaamiseensa, ja yrityksen sometilit ovat aina aktiivisesti ajan tasalla seuraten vaihtelevia trendejä. Hallitsemme erityisesti Instagramin, Facebookin ja LinkedInin käytön.

 

Miksi valita avuksi Primaq?

 

  • Suomen ensimmäinen Someassari-palvelu jo vuodesta 2016

  • Kokonaisvaltainen palvelu 📸📝👥

  • Henkilökohtainen yhteyshenkilö

  • Asiansa osaava tiimi palvelun takana

  • Ei pitkää sitoutumista, vain 3 kk irtisanomisaika

  • Selkeä kuukausihinnoittelu
     

Tuotamme brändin mukaista, yhtenäistä sisältöä systemaattisesti ja aktiivisesti valitsemillenne sometileille. Houkuttelevilla ja visuaalisilla sometileillä tavoitamme tehokkaasti yrityksellenne tärkeimmät kohderyhmät ja luomme syvemmän suhteen olemassa oleviin asiakkaisiin. Palvelu on räätälöitävissä yrityksenne tarpeisiin – löydetään yhdessä yrityksellenne oikea tapa olla esillä. Palvelupaketit näet esiteltynä alla:

Someassari

Ylläpitopaketti
 

299€/kk

Someassari

Aktiivipaketti
 

599€/kk

Someassari

Tehopaketti
 

999€/kk

Someassari

Superpaketti
 

2500€/kk

Someassari-taulukko.png
 
primaq kotisivu ikoni.png

Some pitää sisällään paljon mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja. On kuitenkin tärkeää pitää mielessä, että lopulta tavoitteena on aina lisätä myyntiä – eri tavoin ja eri aikajänteillä. Suunnitellun ja aktiivisen somettamisen lisäksi maksetun mainonnan rooli somessa kasvaa jatkuvasti. 

 

Mainonta somessa on tehokasta; missään muualla mainontaa ei voida yhtä kustannustehokkaasti kohdentaa kohderyhmän ominaisuuksien perusteella. Somen alustat tarjoavat näppärät työkalut näyttämään mainoksen hyvinkin tarkasti rajatulle yleisölle. On tärkeää kertoa oikeaa viestiä oikeille ihmisille oikeassa paikassa, eikä tuputtaa samaa viestiä mahdollisimman suurelle ihmismassalle. Somemarkkinoinnissa jo pikkurahalla voi saada aikaan suuria tuloksia!

 

Me rakastamme yhdistää visuaalisesti kauniita kuvia hyvään sisältöön. Hyvä kuva pysäyttää lukemaan tekstin. Suosittelemme aina käyttämään omia kuvia somessa, ja tarjoammekin valokuvauspalvelua sitä varten. Kauttamme onnistuvat niin valokuvat kuin lyhyet videoklipit, aina tuotekuvista tiloihin, henkilöihin ja fiiliskuviin. Kuvamateriaalien lisäksi tuotamme tekstiä markkinointiviestintää varten. Erityiskykymme on poimia laajoistakin kokonaisuuksista olennaisimmat asiat, ja pukea ne kohderyhmää kiinnostavaan muotoon siten, että teksti kuulostaa asiakasyritykseltä itseltään.

 

Kuvamateriaalit

Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa. Valokuvien jakaminen somessa on yleisempää kuin koskaan aiemmin – esimerkiksi Facebookiin niitä jaetaan yli 350 miljoonaa päivässä. Laadukkaat kuvat ja videot erottuvat!

 

Yrityksen kannattaa tavoitella laadukkaita ja omaperäisiä kuvamateriaaleja. Ideaalitilanne on se, että seuraajan nähdessä somepäivityksen, tunnistaa se heti kuvasta, minkä yrityksen päivitys on kyseessä. Yritysten tulee pitää mielessä, miten paljon kuvamaailmalla voidaan vaikuttaa asiakkaiden mielikuvaan. Minkälaista viestiä Sinä haluat yrityksestäsi välittää? Toteutetaan se yhdessä!
 

Te kerrotte faktat, me puemme sen sanoiksi!

​Tekstien tärkein tehtävä on saada välitettyä haluttu viesti halutulle kohderyhmälle tehokkaasti. Tekstit voivat olla asiapitoisia artikkeleita, puhekielisiä lyhyitä ilmauksia tai esimerkiksi mielenkiintoa herättäviä mainos- tai iskulauseita. Omaksumme nopeasti asiakkaan brändin mukaisen viestintätyylin, ja kirjoitamme tekstejä sen mukaan. 

 

Yrityksen somesisältö kannattaa suunnitella huolella, ja julkaisurytmi pitää tasaisena – sekä seuraajat että algoritmit tykkäävät, ja sometilit pysyvät ajankohtaisena ja kiinnostavana. 

 

Tuotamme sisältöä erityisesti Facebookiin, Instagramiin ja LinkedIniin. 

primaq kotisivuikoni 3.png
 
primaq kotisivu ikoni 4.png

Sosiaalisen median strategia määrittelee yrityksen somen käytön linjaukset perustuen yrityksen brändiin sekä strategisiin tavoitteisiin. Somestrategia kertoo, miten yritys hyötyy somen käytöstä, mitä kanavia on olennaista käyttää, minkälaista kohdeyleisöä eri kanavilla tavoitellaan sekä minkälaista sisältöä tuotetaan. Strategiassa määritellään yrityksen somessa tavoittelemat tärkeimmät kohderyhmät – on tärkeää osata viestiä oikeaa viestiä oikeille henkilöille oikeaan aikaan. Strategiassa määritellyt tavoitteet ovat sekä pidemmän aikavälin laajempia tavoitteita että kanavakohtaisia, tarkempia tavoitteita.

 

Tärkeimpiä seikkoja strategiassa ovat tavoitteiden asettaminen, mittarit ja mittaaminen, kanavavalinnat ja kohderyhmät, sisällön suunnittelu ja aikataulutus, vastuualueet, resurssit sekä analysointi ja raportoiminen.

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Somestrategian laatiminen helpottaa laadukkaan ja kohderyhmää kiinnostavan sisällön tuottamista ja tavoitteiden saavuttamista. Somestrategia on tiivis kokonaisuus, jonka lukemalla kuka tahansa ymmärtää, miksi yritys käyttää somea, mitä somessa ololla tavoitellaan ja miten tavoitteisiin pyritään pääsemään.

Näihin somestrategia vastaa:

Someassari
primaq kotisivu ikoni 2.png

Pelkkä sometilien olemassaolo ei riitä, vaan somessa pitää olla aktiivinen ja siellä tulee oikeasti näkyä. Mikäli tähän ei riitä aika, halu, osaaminen tai mielenkiinto, voimme ottaa sometilit kokonaan haltuun yrityksen puolesta. Tuotamme sisältöä yhdessä sovittujen speksien mukaisesti joko yhdelle tai useammalle sometilille – yrityksen tavoitteita ja brändiä tukien, yhtenäisen näköisesti ja säännöllisesti. Homma lähtee aina liikkeelle alkupalaverista, jossa käydään läpi tavoitteet, resurssit, visuaalinen ilme, vastuualueet ja muut käytännön yksityiskohdat.

"Palvelussa parasta on se, että aina on mielenrauha ja varmuus siitä, että some rullaa sovittujen speksien mukaisesti, yhtenäisen näköisesti ja säännöllisesti."