TAPAHTUMAHENKILÖSTÖ

Saatamme tekijät ja tapahtumat yhteen. Meidät tunnetaan energisestä meiningistä ja positiivisuudesta, joka jää asia asiakkaiden mieliin. Kokenut ja kielitaitoinen promootioverkostomme kattaa koko Suomen ja on käytettävissä lyhyelläkin varoitusajalla. 

 

Olemme asiakaskohtaamisten ammattilaisia ja ylpeitä siitä! Oli kyse sitten messuista, asiakastilaisuuksista, kiertueista tai tuote-esittelyistä, niin meiltä löytyy juuri oikeat henkilöt. 

 

Vieläkö mietityttää? Tässä tärkeimmät syyt, miksi palkata asiansa osaava promoottori tapahtuman tueksi:
 

1.    Tapahtuman kävijäpotentiaali tulee hyödynnettyä paremmin. Promoottori nappaa aktiivisesti kiinni potentiaalisia asiakkaita, jotka muutoin voisivat kävellä ohi. Se on heidän työtään, siinä he ovat ammattilaisia.
 

2.    Messuinvestointi on äärimmäisen tärkeää hyödyntää maksimaalisesti, sillä messut itsessään ovat iso panostus kaiken kokoisille yrityksille. Kokonaiskustannuksiin nähden pienellä lisäkustannuksella eli promoottorin palkalla yritys saa osastolleen valtavasti enemmän potentiaalisia asiakkaita. Passiivinen messuhenkilöstö saa eurot valumaan kankkulankaivoon, ja vaisu esiintyminen vaikuttaa negatiivisesti myös yrityksen maineeseen.
 

3.    Yrityksen edustajat saavat itse keskittyä olennaiseen, kuten asiantuntijatehtäviin tai myyntiin. Promoottori hoitaa kaikki käytännön asiat, sisään heittämisen ja pitää asiakkaille seuraa, kun yrityksen edustajat ovat varattuina. Näin asiakkaita ei lähde kiireisempinäkään hetkinä pois osastolta, ennen kuin asiantuntija on ehtinyt heitä palvella. Käytännön asioiden pyörittäminen sujuu myös kitkatta. Säästetään kaikkien aikaa ja hermoja, kun promoottori kokemuksella tietää, miten mikäkin käytännön asia kannattaa tapahtumissa tehdä.
 

4.    Rakenna positiivista brändiä ja mainetta yrityksellesi! Terve, freesi, reipas, hyväkäytöksinen ihminen antaa positiivisen vaikutelman ja syntyy mielikuva, että yrityskin on dynaaminen ja aktiivinen. Tehdään mieleenpainuvia asiakaskohtaamisia, jäädään ihmisten mieliin ja luodaan hyvää imagoa.


5.    Promoottori taitaa tilanneherkkyyden! Kun promoottorilla on paljon kokemusta tapahtumista, hän ei paukuta samaa viestiä kaikille, vaan hän osaa lukea asiakasta ja aistia hänen tilanteensa. Ammattitaitoinen promoottori osaa vaihdella repliikkejään ja nostaa esille asiakkaille sopivia näkökulmia yrityksen myyntipuheesta. Kasvojen mikroilmeiden tulkinta on kokeneilla promoottoreilla kehittynyt: he pystyvät tilanteissa aistimaan, mitä kukin asiakas haluaa ja miten kutakin kannattaa lähestyä. 


(Lähde: Primaqin markkinointivastaavan ja Häät-median päätoimittajan yhteistyössä kokoama vinkkilista promoottorin palkkaamisesta. http://haat.fi/saitko-houkuteltua-kaikki-potentiaaliset-asiakkaat-osastollesi )

  © 2020 Primaq Group Oy          Y-Tunnus 1533292-1         Tietosuojaseloste

  • Grey Instagram Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey LinkedIn Icon
  • Primaq YouTube