







































vapaa-aika
Vapaa-aikasektorilla toimivat yritykset myyvät tuotteiden ja palveluiden sijasta elämyksiä, mikä asettaa markkinoinnille omat vaatimuksensa. Monet kuluttajat arvottavat oman vapaa-aikansa rahaa arvokkaammaksi, mikä muuttaa markkinoinnin luonnetta – elämyksiä myydessä mielikuvat ovat tärkein osa markkinointia. Mielikuvien myyminen peräänkuuluttaa markkinoinnilta hedonistista otetta, jolloin tärkeäksi nousevat näyttävät ja laadukkaat kuva- ja videosisällöt sekä mielikuvitukselliset ja luovat tekstit näkyvästi, aktiivisesti ja jatkuvasti uudistuen. Oikean kumppanin avulla saat tämän kaiken – ja hankit samalla vapaa-aikaa myös itsellesi.
Vapaa-ajan sektorilla toimivien yritysten markkinoinnissa olemme keskittyneet erityisesti seuraaviin:
-
Sesonkien huomioiminen ja suunnittelu
-
Laadukkaat, haluttua tunnelmaa ilmentävät kuvat ja kuvapankin aktiivinen päivitys
-
Aktiivinen, jopa viikottainen valokuvaus
-
Reels- ja TikTok-videot
-
Liikenteen ohjaaminen ajanvaraukseen tai verkkosivuille
-
Blogitekstit luomaan luottamusta ja herättämään kiinnostusta
-
Google Ads -hakusanamainonta

tehosta myyntiäsi ja tavoita kohderyhmäsi
Tätä mainosvideota on toistettu TikTokissa lähes 600 000 kertaa. TikTok-mainonnalla voit iskeä suoraan kultasuoneen.

panosta toimivaan mainontaan
Oheiset tulokset ovat peräisin mainoksesta, jossa kerrottiin uuden kauneudenhoitoalan yrityksen avautumisesta Etelä-Pohjanmaalle.

tuota elämyksiä, myy mielikuvia
Tuotamme mielikuvia myyviä videosisältöjä. Videot ovat tämän päivän digimarkkinoinnissa parhaimmillaan elämys jo itsessään.