top of page

articles

The world is full of content , but how many companies really stand out with their deep and meaningful content ? Articles are a strategic tool with which you build trust, authority and make your company recognizable. The question is; do you want to invest in content that not only describes your brand, but makes it recognizable and strengthens your position in your industry?

tehokkaaseen mainontaan

What kind of topics can be covered in the articles?

Practically anything. A presentation of a company's new innovation, a press release about important company news, or a comprehensive event article about an upcoming seminar are all examples of effective content that can support the company's business goals. When the goal is to build a strong brand and trust, the articles can, for example, analyze the development of the company's market share, review a successful project, or create a profile that emphasizes expertise.

Primaq

you strengthen trust and expertise

High-quality, objective and in-depth articles demonstrate the company's competence and expertise in its field. They provide readers with valuable information and strengthen their trust in the company.

you improve your company's media visibility

Regular and high-quality article content improves and diversifies the visibility of the company in the media. For example, important press releases and event articles can bring significant attention and recognition. The articles are suitable for both digital channels and print. This makes it possible to reach a wide and diverse audience on different platforms.

Transform information sharing into a strategic asset.

Articles are not only for sharing information, they serve as a strategic tool for sales and marketing. The articles enable an in-depth treatment of the needs and challenges of the target group. They build bridges between potential customers and the company, highlighting solutions and thus promoting sales growth.

what special features do the articles have?

Depth: Articles usually cover their topics in depth. They provide in-depth information and analysis on the subject, and are often backed by a wealth of background information and research.

Objectivity: Unlike, for example, Blog texts , which may be subjective and reflect the personal views of the company or the author, articles strive for objectivity and neutrality.

Formal style: Articles often follow a more formal writing style. They are structurally more rigorous and use jargon and terminology appropriate to the topic and target group.

Use of sources: Well-written articles often have references to original sources, studies or expert opinions, which increases the reliability of the texts.

Longevity: Whereas, for example, blog texts and social media content focus on current and changing trends, the articles are designed to be more timeless, so that their relevance remains longer.

Why should you outsource article production specifically to Primaq?

This is your Services section. This is a great place to give more information about the services you provide. You can write a general description of what your business offers then add more details below.This section can be adapted for your website.

You may choose to highlight other things like courses or programs, or to share special features about your business that you want to promote. Double click on the text box to edit the text and make it your own. 

Meihin ovat luottaneet​​

Digitaalinen markkinointi
  • Kuka blogitekstimme kirjoittaa?
    Digitaalisen markkinoinnin, sisällöntuotannon ja hakukoneoptimoinninasiantuntijamme. Jos olet jo asiakkaamme, on kirjoittaja todennäköisesti joku oman asiantuntijatiimisi jäsenistä, jolloin asiantuntijat ovat jo valmiiksi perehtyneet yritykseesi, toimialaasi ja alasi terminologiaan. Blogiteksti käy aina useamman silmäparin läpi parhaan mahdollisen laadun takaamiseksi.
  • Mitä hyötyä yritysblogista on?
    Yritysblogista on useita hyötyjä, joista yksi merkittävimmistä on ehdottomasti orgaanisen hakukonenäkyvyyden parantaminen, ja sen myötä verkkosivuliikenteen kasvattaminen– tämä edellyttää kuitenkin sen, että tuotettava sisältö on hakukoneoptimoitua.Olemme esimerkiksi nostaneet itsemme ja asiakkaamme tiettyjen hakusanojen kärkeen pelkällä blogisisällöntuotannolla. Blogilla on kuitenkin myös lukuisia muita arvokkaita hyötyjä, kuten brändin rakentaminen ja asiantuntijamaineen vahvistaminen, potentiaalisten asiakkaiden houkutteleminen ja nykyisten asiakkaiden sitouttaminen tarjoamalla arvokasta ja informatiivista sisältöä. Yritysblogi on äärimmäisen tehokas digimarkkinoinnin työkalu, joka tuo yrityksen liiketoiminnalle pitkäaikaista hyötyä.
  • Kuinka usein blogikirjoituksia tulisi julkaista?
    Yritysblogiin kannattaa julkaista postauksia säännöllisesti, mutta tärkeintä on kuitenkin muistaa, ettei määrä korvaa koskaan laatua. Sopiva julkaisutahti riippuu siissiitä, kuinka paljon yrityksellä on sanottavaa ja kenelle. Blogitekstejä voidaan kuitenkin tuottaa hyvin moninaisesti eri aiheista, joten suosittelemmekin yleensä aina, että yritys julkaisisi vähintään yhden blogitekstin joka kuukausi.
  • Mitä aiheita blogissa kannattaa käsitellä?
    Yritysblogissa voi käsitellä monipuolisesti eri aiheita, jotka ovat relevantteja kohdeyleisölle ja tukevat yrityksen tavoitteita. Näitä ovat mm. tuotetiedot ja käyttövinkit, alan trendit ja uutiset, asiakastarinat ja suositukset, asiantuntijatekstit, henkilöstöesittelyt, yrityksen tausta ja arvot sekä ajankohtaiset aiheet, jotka herättävät kiinnostusta. Tärkeintä on tarjota arvoa ja hyötyä lukijoille samalla kun edistetään brändiä ja liiketoiminnan tavoitteita.
  • Mitä TikTok-tilin moderointi pitää sisällään?
    Primaq huolehtii siitä, että asiakkaan tileille tulleisiin viesteihin ja kommentteihin vastataan ja reagoidaan asiakkaan kanssa yhdessä sovitulla tavalla. Moderoinnin tärkeyttä ei voi korostaa liikaa, sillä sosiaalisen median kanavissa vuorovaikutus on ensisijaisen tärkeää ja tilit toimivat yhtenä asiakaspalvelukanavana. Osalle yrityksistä sosiaalinen media on jopa kaikkein tärkein asiakaspalvelukanava.
  • Miten tuotatte TikTok-videoita?
    Paras käytäntö TikTok-videoiden tuottamiseen riippuu asiakkaan liiketoiminnasta, tarjoomasta, tavoitteita ja resursseista. Voimme tuottaa videoita joko yrityksen omista valmiista materiaaleista tai kuvaamalla materiaalit itse asiakkaan kanssa sovitulla tavalla. Asiantuntijamme seuraavat aktiivisesti ajankohtaisia trendejä ja mukauttavat sisältöä yrityksen viestintätyyliin ja kohdeyleisöön sopivaksi. TikTok-videosta luodaan käsikirjoitus, jonka pohjalta videon sisältö tuotetaan ja editoidaan hyödyntäen tekstiä, audiota ja erilaisia tehosteita. Noudatamme videoiden ääni- ja musiikkisuunnittelussa tekijänoikeuslakeja, jotka pätevät kaikkiin yritysten julkaisemiin sosiaalisen median sisältöihin. Valmis video tarkistutetaan asiakkaalla, minkä jälkeen hyväksytty video julkaistaan sovittuna ajankohtana liittäen kuvatekstiin relevantit hashtagit parhaan näkyvyyden saavuttamiseksi. Huolehdimme myös tilin moderoinnista ja vastaamme kommentteihin ja viesteihin. Tällä prosessilla ja säännöllisellä vuorovaikutuksella asiakkaan kanssa varmistetaan, että sisältö on laadukasta, sitouttavaa ja linjassa yrityksen viestinnän kanssa.
  • Onko TikTok oikea kanava yrityksellemme?
    TikTokin sopivuus riippuu monista tekijöistä, joista olennaisimpana se, millaista liiketoimintaa yrityksenne harjoittaa, mitä se tarjoaa ja kenelle. TikTokin suosio on räjähdysmäinen, ja sieltä tavoittaakin ihmisiä nykyään useista eri ikäluokista. Jos kohdeyleisönne koostuu pääasiassa nuoremmista ihmisistä, ja erityisesti Z-sukupolven edustajista, on TikTok teille aivan ehdoton kanava.
  • Miten TikTokissa voi menestyä?
    TikTokissa trendien aallonharjalla pysyminen on kokopäivätyötä – se vaatii jatkuvaa seurantaa ja luovuutta. TikTokin päivittäisten trendientutkiminen auttaa pysymään ajantasalla siitä, mikä kiinnostaa käyttäjiä juuri nyt. Tärkeää on luoda myös omaa, uniikkia sisältöä, joka sopii brändillesi ja tavoitteillesi. Vuorovaikutus yleisön kanssakommenttien ja viestien kauttaauttaa vahvistamaan yhteyttä seuraajiisi. Kaiken kaikkiaan,TikTokissa menestyminen edellyttää huolellista suunnittelua ja ajankohtaisuutta; luovan, aidon ja erottuvan sisällön tuottaminen ja trendeihin tarttuminenvahvistaa positiivisesti brändimielikuvaa.
  • Paljonko somemainontaan kannattaa laittaa rahaa?
    Tähän kysymykseen ei ole yhtä oikeaa vastausta. Mainonnan budjettia miettiessä tulee ottaa huomioon mm. yrityksen tavoitteet, kohdeyleisö, kilpailutilanne, valitut mainosalustat, kampanjan kesto ja mittarit. Budjetti voi vaihdella suuresti eri yritysten välillä, mutta lähtökohtaisesti somemainonta on yritykselle kuin yritykselle aina kaikkein edullisin tapa mainostaa. Eri vaihtoehtojen testausja jatkuva optimointi ovat avainasemassa, kun määritetään, millainen budjetti toimii parhaiten liiketoiminnan tarpeiden kannalta. Annamme asiakkaalle aina oman ehdotuksemme sopivasta mainosbudjetista.

Increase the effectiveness of articles with these digital marketing services:

 

  • Still and video shooting

  • Social media marketing

  • Newsletters

kirjoitetaanko yhteinen menestystarina?

When you provide in-depth, objective, and high-quality content, you build trust and strengthen your company's position in your industry. Every company has a story that deserves to be heard – we help your company present it in the way it deserves. Let's see together how articles can support your company's goals.

Ota yhteyttä
bottom of page