top of page

Blogitekstit – Sitouta yleisösi SEO-optimoiduilla ja asiantuntevilla sisällöillä

Digitaalisen markkinoinnin ja kuluttajakäyttäytymisen nykyinen luonne asettavat yrityksille hyvin selvän vaatimuksen: pelkkä verkkosivujen olemassaolo ei riitä. Miksi? Koska nykypäivän asiakkaat ovat vaativia ja itsenäisiä. He etsivät, tutkivat ja ammentavat inspiraatiota verkosta odottaen ajantasaista, syvällistä ja arvoa tuottavaa sisältöä ennen kuin he edes harkitsevat ottavansa yhteyttä yritykseen. Elämme aikakautta, jossa jokainen klikkaus ja sivustovierailu on potentiaalinen mahdollisuus vaikuttaa ja vakuuttaa – ero tehdään siinä, kuka tekee eniten töitä sen eteen, että erottuu tuhansien vaihtoehtojen joukosta.  

Jotta juuri sinun verkkosivusi löytyvät tuhansien hakutulosten joukosta ja puhuttelisivat potentiaalista asiakastasi, edellyttää se säännöllistä, laadukasta ja persoonallista sisältömarkkinointia. Kaikkein tehokkain ja tuloksellisin työkalu tähän tarkoitukseen on yritysblogi – jonka sisällöntuotanto sattuukin itseasiassa olemaan yksi meidän erikoisosaamisestamme.  

Blogitekstit

95 %
markkinointipäättäjistä panostaa verkkolöydettävyyteen.

93 %
markkinointipäättäjistä panostaa hakukoneoptimointiin.

Blogitektit

paranna näkyvyyttäsi

Laadukkaat ja hakukoneoptimoidut blogitekstit parantavat sijoitustanne Googlen hakutuloksissa.

rakenna ja viesti asiantuntijuuttasi

Hyvin kirjoitetut tekstit viestivät ammattitaidosta ja asiantuntijuudesta. 

syvennä asiakassuhteitasi

Sisältö, joka ratkaisee asiakkaidesi ongelmat, luo uskollisuutta ja vahvistaa brändi-identiteettiä.

Blogiteksti yritykselle

millaisille yrityksille blogisisällöt soveltuvat? 

Ei ole yritystä, jolle blogi ei soveltuisi. Olitpa sitten B2B- tai B2C-toimialalla, startup tai vakiintunut yritys, blogi auttaa tavoittamaan uusia asiakkaita, sitouttamaan nykyisiä ja vahvistamaan brändiäsi. Me olemme tuottaneet blogisisältöjä monialaisesti aina teollisuuden automaatioyrityksistä kuluttajabrändeihin. 

Mistä aiheista blogitekstejä voidaan tuottaa?

Oli kyse sitten teollisuuden uusimmista innovaatioista, vinkkejä kuluttajabrändeille, yrityksen kuulumisia ja henkilöstöesittelyjä tai syvällisiä analyysejä markkinatrendeistä, on tiimillämme osaamista kirjoittaa aiheesta kuin aiheesta.  

Miksi Primaq on paras kumppani yrityksesi blogitekstien tuottamiseen?

This is your Services section. This is a great place to give more information about the services you provide. You can write a general description of what your business offers then add more details below.This section can be adapted for your website.

You may choose to highlight other things like courses or programs, or to share special features about your business that you want to promote. Double click on the text box to edit the text and make it your own. 

miten palvelumme toimii?

Blogitektit

MATERIAALIT JA PEREHTYMINEN

Perehdymme toimittamiisi materiaaleihin tai hankimme ne itse esimerkiksi haastatteluiden avulla. Omaksumme yrityksenne brändi-identiteetin, jolloin valmiista lopputuloksesta ei ikinä uskoisi, että se on ulkopuolisen tahon tuottama. 

blogitekstin tuottaminen

Tuotamme mielenkiintoisen, hakukoneoptimoidun ja yrityksesi tavoitteita tukevan blogitekstin. Lähetämme valmiin tekstin sinulle tarkistettavaksi. Muokkaamme tekstiä ja viimeistelemme sen mahdollisten kommenttiesi perusteella.

tekstin julkaisu

Toimitamme sinulle julkaisuvalmiin blogitekstin ja suositukset julkaisun yhteydessä tehtävistä hakukoneoptimointitoimenpiteistä. Halutessasi voimme myös julkaista tekstin verkkosivuillesi, minkä myötä sinun tarvitsee vain nauttia näkyvyyden kasvamisesta. 

Meihin ovat luottaneet​​

Digitaalinen markkinointi
  • Kuka blogitekstimme kirjoittaa?
    Digitaalisen markkinoinnin, sisällöntuotannon ja hakukoneoptimoinninasiantuntijamme. Jos olet jo asiakkaamme, on kirjoittaja todennäköisesti joku oman asiantuntijatiimisi jäsenistä, jolloin asiantuntijat ovat jo valmiiksi perehtyneet yritykseesi, toimialaasi ja alasi terminologiaan. Blogiteksti käy aina useamman silmäparin läpi parhaan mahdollisen laadun takaamiseksi.
  • Mitä hyötyä yritysblogista on?
    Yritysblogista on useita hyötyjä, joista yksi merkittävimmistä on ehdottomasti orgaanisen hakukonenäkyvyyden parantaminen, ja sen myötä verkkosivuliikenteen kasvattaminen– tämä edellyttää kuitenkin sen, että tuotettava sisältö on hakukoneoptimoitua.Olemme esimerkiksi nostaneet itsemme ja asiakkaamme tiettyjen hakusanojen kärkeen pelkällä blogisisällöntuotannolla. Blogilla on kuitenkin myös lukuisia muita arvokkaita hyötyjä, kuten brändin rakentaminen ja asiantuntijamaineen vahvistaminen, potentiaalisten asiakkaiden houkutteleminen ja nykyisten asiakkaiden sitouttaminen tarjoamalla arvokasta ja informatiivista sisältöä. Yritysblogi on äärimmäisen tehokas digimarkkinoinnin työkalu, joka tuo yrityksen liiketoiminnalle pitkäaikaista hyötyä.
  • Kuinka usein blogikirjoituksia tulisi julkaista?
    Yritysblogiin kannattaa julkaista postauksia säännöllisesti, mutta tärkeintä on kuitenkin muistaa, ettei määrä korvaa koskaan laatua. Sopiva julkaisutahti riippuu siissiitä, kuinka paljon yrityksellä on sanottavaa ja kenelle. Blogitekstejä voidaan kuitenkin tuottaa hyvin moninaisesti eri aiheista, joten suosittelemmekin yleensä aina, että yritys julkaisisi vähintään yhden blogitekstin joka kuukausi.
  • Mitä aiheita blogissa kannattaa käsitellä?
    Yritysblogissa voi käsitellä monipuolisesti eri aiheita, jotka ovat relevantteja kohdeyleisölle ja tukevat yrityksen tavoitteita. Näitä ovat mm. tuotetiedot ja käyttövinkit, alan trendit ja uutiset, asiakastarinat ja suositukset, asiantuntijatekstit, henkilöstöesittelyt, yrityksen tausta ja arvot sekä ajankohtaiset aiheet, jotka herättävät kiinnostusta. Tärkeintä on tarjota arvoa ja hyötyä lukijoille samalla kun edistetään brändiä ja liiketoiminnan tavoitteita.
  • Mitä TikTok-tilin moderointi pitää sisällään?
    Primaq huolehtii siitä, että asiakkaan tileille tulleisiin viesteihin ja kommentteihin vastataan ja reagoidaan asiakkaan kanssa yhdessä sovitulla tavalla. Moderoinnin tärkeyttä ei voi korostaa liikaa, sillä sosiaalisen median kanavissa vuorovaikutus on ensisijaisen tärkeää ja tilit toimivat yhtenä asiakaspalvelukanavana. Osalle yrityksistä sosiaalinen media on jopa kaikkein tärkein asiakaspalvelukanava.
  • Miten tuotatte TikTok-videoita?
    Paras käytäntö TikTok-videoiden tuottamiseen riippuu asiakkaan liiketoiminnasta, tarjoomasta, tavoitteita ja resursseista. Voimme tuottaa videoita joko yrityksen omista valmiista materiaaleista tai kuvaamalla materiaalit itse asiakkaan kanssa sovitulla tavalla. Asiantuntijamme seuraavat aktiivisesti ajankohtaisia trendejä ja mukauttavat sisältöä yrityksen viestintätyyliin ja kohdeyleisöön sopivaksi. TikTok-videosta luodaan käsikirjoitus, jonka pohjalta videon sisältö tuotetaan ja editoidaan hyödyntäen tekstiä, audiota ja erilaisia tehosteita. Noudatamme videoiden ääni- ja musiikkisuunnittelussa tekijänoikeuslakeja, jotka pätevät kaikkiin yritysten julkaisemiin sosiaalisen median sisältöihin. Valmis video tarkistutetaan asiakkaalla, minkä jälkeen hyväksytty video julkaistaan sovittuna ajankohtana liittäen kuvatekstiin relevantit hashtagit parhaan näkyvyyden saavuttamiseksi. Huolehdimme myös tilin moderoinnista ja vastaamme kommentteihin ja viesteihin. Tällä prosessilla ja säännöllisellä vuorovaikutuksella asiakkaan kanssa varmistetaan, että sisältö on laadukasta, sitouttavaa ja linjassa yrityksen viestinnän kanssa.
  • Onko TikTok oikea kanava yrityksellemme?
    TikTokin sopivuus riippuu monista tekijöistä, joista olennaisimpana se, millaista liiketoimintaa yrityksenne harjoittaa, mitä se tarjoaa ja kenelle. TikTokin suosio on räjähdysmäinen, ja sieltä tavoittaakin ihmisiä nykyään useista eri ikäluokista. Jos kohdeyleisönne koostuu pääasiassa nuoremmista ihmisistä, ja erityisesti Z-sukupolven edustajista, on TikTok teille aivan ehdoton kanava.
  • Miten TikTokissa voi menestyä?
    TikTokissa trendien aallonharjalla pysyminen on kokopäivätyötä – se vaatii jatkuvaa seurantaa ja luovuutta. TikTokin päivittäisten trendientutkiminen auttaa pysymään ajantasalla siitä, mikä kiinnostaa käyttäjiä juuri nyt. Tärkeää on luoda myös omaa, uniikkia sisältöä, joka sopii brändillesi ja tavoitteillesi. Vuorovaikutus yleisön kanssakommenttien ja viestien kauttaauttaa vahvistamaan yhteyttä seuraajiisi. Kaiken kaikkiaan,TikTokissa menestyminen edellyttää huolellista suunnittelua ja ajankohtaisuutta; luovan, aidon ja erottuvan sisällön tuottaminen ja trendeihin tarttuminenvahvistaa positiivisesti brändimielikuvaa.
  • Paljonko somemainontaan kannattaa laittaa rahaa?
    Tähän kysymykseen ei ole yhtä oikeaa vastausta. Mainonnan budjettia miettiessä tulee ottaa huomioon mm. yrityksen tavoitteet, kohdeyleisö, kilpailutilanne, valitut mainosalustat, kampanjan kesto ja mittarit. Budjetti voi vaihdella suuresti eri yritysten välillä, mutta lähtökohtaisesti somemainonta on yritykselle kuin yritykselle aina kaikkein edullisin tapa mainostaa. Eri vaihtoehtojen testausja jatkuva optimointi ovat avainasemassa, kun määritetään, millainen budjetti toimii parhaiten liiketoiminnan tarpeiden kannalta. Annamme asiakkaalle aina oman ehdotuksemme sopivasta mainosbudjetista.

Tehosta blogitekstien tuloksellisuutta näillä digimarkkinointipalveluilla

Valmiina Anna asiantuntijoidemme muuttaa sanojen voima konkreettisiksi tuloksiksi

Näytä asiantuntijuutesi ja tuota kohderyhmällesi lisäarvoa aktiivisella ja laadukkaalla blogisisällöntuotannolla. Valitsemalla kumppaniksesi Primaqin, nostat yrityksesi hakukonelöydettävyyttä, vahvistat brändiäsi ja osoitat, miksi ihmisten pitäisi valita juuri sinut kilpailijoidesi joukosta.

Ota yhteyttä
bottom of page