top of page

Primaq x NoHo Partners 

Nuoret työnhakijat löysivät NoHon – Primaqin asiantuntijuus mahdollisti työnantajamielikuvan vahvistamisen ja somenäkyvyyden kasvun. 

Primaqin ja NoHo Partnersin välinen yhteistyö käynnistyi maaliskuussa 2022, kun NoHo etsi sopivaa kumppania tukemaan NoHo Family -sometilien aktivoimista. Tavoitteena oli tavoittaa erityisesti nuoria työnhakijoita ja vahvistaa NoHon työnantajamielikuvaa. Yhteistyön alkuun vaikutti ratkaisevasti NoHon markkinointitiimissä tuolloin työskennellyt henkilö, joka tunsi Primaqin ennestään. Saadut suosittelut sekä Primaqin nuorekas ja raikas ote vakuuttivat NoHon, ja päätös yhteistyöstä syntyi nopeasti.

 

​Alkuvaiheessa NoHossa pohdittiin, kuinka he pystyisivät sanoittamaan omat toiveensa ja näkemyksensä niin, että ulkopuolinen kumppani ymmärtäisi brändin ytimen ja tavoitteet. "Meillä oli selkeä visio siitä, mitä halusimme NoHo Family -sometilien olevan, mutta mietitytti, miten osaamme välittää nämä toiveet eteenpäin", muistelee NoHon HR Specialist Kaisa Holopainen. ”Primaq kuitenkin osoitti nopeasti, että heillä oli kyky kuunnella, kysyä oikeita kysymyksiä ja mukautua asiakkaan tarpeisiin. Tämä loi luottamuksen, jonka pohjalta yhteistyö lähti sujuvasti liikkeelle heti alusta alkaen.” ​

 

Yhteistyön alussa Primaq keskittyi tuottamaan postauksia NoHo Familyn Facebook- ja Instagram-tileille. Alkuvuodesta 2024 yhteistyötä kehitettiin entistäkin paremmin asetettuja tavoitteita palvelevaksi, kun palvelupakettiin lisättiin lyhytvideot Instagramiin ja TikTokiin. Lyhytvideot ovat auttaneet NoHoa tavoittamaan entistä tehokkaammin nuoria työnhakijoita, minkä myötä niistä on tullut keskeinen osa NoHon digitaalista markkinointia.

NoHo referenssi Primaq

”On ihan eri asia, kun ammattilainen tekee verrattuna siihen, kun itse puuhaa menemään” 

Primaqin asiantuntijuus on auttanut NoHo Partnersia laajentamaan näkökulmaa sen suhteen, miten sosiaalista mediaa voi hyödyntää tehokkaasti työnantajamielikuvan kehittämisessä ja rekrytoinnissa – ja millaista sisältöä kannattaa tuottaa. Primaqin tuottamat sisällöt ovat parantaneet NoHo Family -sometilien näkyvyyttä ja auttaneet brändiä erottumaan positiivisesti. Tämä on myös huomattu NoHon johdossa, joka on antanut sisältöjen laadusta paljon positiivista palautetta. 

"Jos olisimme tehneet sisällöt itse, ne olisivat varmasti olleet yksipuolisempia. Primaqin avulla olemme saaneet uusia ideoita ja näkökulmia, jotka eivät olisi syntyneet sisäisesti. Olemme saaneet valtavasti hyvää palautetta sen jälkeen, kun lakkasimme itse tekemästä sisältöä."

 

- Kaisa Holopainen, HR Specialist, NoHo 

Primaqin tuottama sisältö on vahvistanut NoHo Family -sometilien roolia työnantajamielikuvan rakentajana. Tahtotilana ei ollut tehdä mainoskanavaa ravintolabrändeille, vaan luoda jotain, joka kokoaa yhteen koko NoHon ja viestii heistä työnantajana – ja Primaqin avulla tämä tavoite on toteutunut. Nyt NoHo Family -tili erottuu selkeästi NoHon ravintolabrändien tileistä ja viestii houkuttelevasti siitä, millaista NoHossa on työskennellä. Yhteistyöllä on ollut myös konkreettisia vaikutuksia työhakemuksiin ja niiden laatuun – nuoret työnhakijat ovat löytäneet NoHon nimenomaan somen kautta.  

"Teetimme kyselyn työnhakijoille ja vastauksista ilmeni, että moni oli kuullut meistä Instagramin tai TikTokin kautta. Osa mainitsi myös, että heidän vanhempansa olivat nähneet sisältöjämme ja vinkanneet NoHosta työpaikkana.” 

- Kaisa Holopainen, HR Specialist, NoHo 

”Koko sometili olisi kuopattu ajat sitten, jos Primaqia ei olisi” 

NoHo - Pizzeria Luca 2.heic

Primaqin kanssa työskentely on keventänyt merkittävästi NoHon sisäistä työkuormaa ja mahdollistanut sen, että NoHo Family -sometilit ovat pysyneet aktiivisina ja ammattimaisina. Primaqin joustava ja itsenäinen työskentelyote on osoittautunut korvaamattomaksi erityisesti NoHon kiireisessä ja nopeatempoisessa ympäristössä. Primaqin tiimi vie asioita eteenpäin itsenäisesti, mikä on erityisen tärkeää kiireisessä arjessa, jossa kaikkeen ei ehdi reagoida heti. 

 

"Meidän työskentelytavat eivät sovi kaikille – asiat tapahtuvat nopeasti ja usein jo eilen. Primaq on kuitenkin pysynyt vauhdissa mukana alusta asti."

Yhteistyö perustuu selkeisiin työkaluihin, kuten vuosikelloon ja etupainotteiseen sisällöntuotantoon, jotka helpottavat suunnittelua ja varmistavat, että tavoitteet saavutetaan johdonmukaisesti. Säännölliset raportointipalaverit tuovat läpinäkyvyyttä ja antavat NoHon tiimille arvokasta dataa, joka tukee myös sisäistä raportointia. Primaqin ammattimainen ja itsenäinen ote on mahdollistanut sen, että NoHo voi keskittyä strategisiin tavoitteisiinsa, samalla kun sisällöntuotanto toimii saumattomasti ja omalta osaltaan samoja tavoitteita tukien. 

"Raportointipalaverit ovat olleet todella hyödyllisiä. Koska en itse tuota sisältöä, on todella kiva tietää, mitä kaiken takana tapahtuu. Lisäksi voin viedä saatua dataa helposti eteenpäin omissa raporteissani. Olen pystynyt konkreettisesti osoittamaan, että ennakkokäsityksistämme poiketen orgaanisen somen tekeminen tällä tasolla ei ole kannattavaa." 

- Kaisa Holopainen, HR Specialist, NoHo 

tulevaisuus täynnä mahdollisuuksia

Yhteistyön sujuvuus ja tuloksellisuus ovat luoneet vankan pohjan tulevalle tekemiselle – NoHo Partners näkee Primaqin roolin tärkeänä kumppanina myös tulevaisuudessa. Hyvin toimineiden lyhytvideoiden määrää on päätetty kasvattaa, sillä uudenlainen sisältö on vahvistanut NoHo Family -sometilien vaikuttavuutta. NoHo haluaa jatkaa työnantajamielikuvan vahvistamista luovilla ja houkuttelevilla sisällöillä – tulevaisuudessa entistäkin rohkeammin. NoHossa uskotaan, että Primaq on oikea kumppani, kun halutaan lähteä kokeilemaan uusia ideoita ja rohkeampia ratkaisuja, jotka erottuvat joukosta ja tuovat brändiä esille entistäkin kiinnostavammin. 

NoHo suosittelee Primaqia lämpimästi muille yrityksille – erityisesti niille, jotka tavoittelevat nuorempaa kohdeyleisöä ja tarvitsevat asiantuntevaa tukea työnantajamielikuvan kehittämisessä tai rekrytoinnissa.  

"Teitä voin suositella täydestä sydämestäni muillekin – yhteistyö on mennyt paremmin kuin osasin odottaa." 

- Kaisa Holopainen, HR Specialist, NoHo

Primaq ideointipalaveri.jpg

NoHo Partners Oyj –
Pohjois-Euroopan johtava ravintolatoimija 

NoHo Partners Oyj on suomalainen ravintolakonserni, joka hallinnoi noin 300 ravintolaa, yökerhoa ja viihdekeskusta Suomessa, Tanskassa, Norjassa ja Sveitsissä. Vuonna 1996 perustettu konserni työllistää yli 2 800 henkilöä ja sen visiona on olla Pohjois-Euroopan johtava ravintolatoimija. NoHo Partners on suunnannäyttäjä, joka yhdistää intohimoisen tekemisen ja monipuolisen tarjonnan, luoden unohtumattomia elämyksiä niin kotimaassa kuin kansainvälisillä markkinoilla. 

OTA MEIHIN YHTEYTTÄ

Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian – tyypillisesti seuraavana arkipäivänä. Halutessasi voit olla meihin yhteydessä myös puhelimitse tai sähköpostitse

Kiitos yhteydenotosta! Palaamme sinulle mahdollisimman pian.

Primaq logo

Primaq Group Oy
Tähdenlennonkuja 1, 2nd floor
02240 Espoo


 

+358400737273

Menestyjät Primaq 2024
Menestyjät-sertifikaatti
Luotettava kumppani -logo

© Primaq Group Oy 2025 Y-tunnus: 1533292-1 

Subscribe to our newsletter

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn
  • TikTok
bottom of page