top of page

Google display-mainonta

Kuvittele tilanne, jossa yrityksesi viesti leviää lähes jokaiseen internetin kolkkaan, puhuttelee potentiaalisia asiakkaitasi ja herättää heidän mielenkiintonsa. Tämä ei ole vain kuvitelmaa – tämä on Googlen Display -mainontaa.   

mitä display-mainonta on ja millaisia hyötyjä se tarjoaa?

Googlen Display -mainokset ovat visuaalisesti kiinnostavia mainoksia, jotka näkyvät Googlen Display -verkostossa. Sen avulla Google Ads -mainonnan voi laajentaa Googlen hakutulosten ulkopuolelle, jolloin sen avulla on mahdollista tavoittaa ihmisiä jo aivan ostopäätösprosessin alkuvaiheessa. 

Google Ads

tavoitat halutessasi koko maailman

Googlen Display -verkosto on maailman kattavin verkosto, jonka avulla voit tavoittaa yli 90 % internetin käyttäjistä. Se sisältää miljoonia verkkosivuja ja sovelluksia sekä Googlen omia palveluita, kuten YouTuben ja Gmailin.

uusasiakashankinta ja uudelleen-markkinointi

Display-mainonta tarjoaa lukuisia kohdennusvaihtoehtoja. Voit kohdentaa mainontaa esimerkiksi demografisten tekijöiden, kiinnostuksen kohteiden sekä aiemman verkkokäyttäytymisen perusteella. Voit myös kohdentaa mainontaa sellaisille henkilöille, jotka ovat jo vierailleet sivustollasi tai tehneet siellä tiettyjä toimenpiteitä.

responsiivista mainontaa tekoälyä hyödyntäen

Yritys antaa Googlelle tarvittavat mainoselementit, minkä jälkeen Googlen tekoäly luo niistä optimaaliset versiot, jotta ne soveltuvat sen miljooniin mahdollisiin mainospaikkoihin. Tekoäly luo aina todennäköisimmin parhaita tuloksia tuottavat yhdistelmät.

Millaisille yrityksille Display-mainonta sopii? 

Meidän kokemuksemme mukaan Display-mainonta on toimivinta sellaisille yrityksille, jotka tavoittelevat ennen kaikkea laajaa näkyvyyttä ja haluavat saada brändinsä nopeasti esille suurelle yleisölle moneen eri paikkaan. Näin ollen se sopii erityisesti mm. uusille yrityksille, asemansa vakiinnuttaneille kuluttajatuotteita kauppaaville eri kokoisille yrityksille, verkkokauppiaille, tapahtuma- ja matkailualan yrityksille sekä mobiilisovellusten kehittäjille.  

miksi valita primaq?

  • Sertifioidut asiantuntijat. Kun valitset Primaqin, saat rinnallesi tiimin, jolla on sekä sertifioitua että käytännön osaamista Google-mainonnasta.  
     

  • Olemme rehellisiä ja suoraselkäisiä. Me emme tee mitään pelkästä tekemisen ilosta. Jos olemme aidosti sitä mieltä, että Display-mainonta ei ole yrityksellesi oikea vaihtoehto, kerromme sen sinulle suoraan, ja ehdotamme sopivampia vaihtoehtoja.  

 

  • Kokonaisvaltainen palvelu. Palveluumme kuuluu Google Ads -tilin käyttöönotto tai luominen, kohdennusten suunnittelu, budjetin määrittäminen, mainoselementtien suunnittelu ja tuottaminen, kampanjoiden toteuttaminen, seuranta ja optimointi sekä tulosten raportointi. Meillä on kattavaa osaamista Google mainonnasta, jolloin voimme tehdä Display-mainonnan rinnalla myös esimerkiksi hakusanamainontaa

 

  • Ei piilokustannuksia. Emme piilota kuluja tai laskuta ylimääräistä. Palvelussamme on kiinteä kuukausilaskutus, ilman erillistä aloitusmaksua. 

 

  • Ei arvailuja. Seuraamme mainonnan tuloksia reaaliaikaisesti ja optimoimme mainosta saavutettujen tulosten mukaan, mikä maksimoi mainonnan ROI:ta.  

 

  • Läpinäkyvä ja säännöllinen raportointi. Raportoimme säännöllisesti mainonnan eteen tehdyistä toimenpiteistä ja niiden tuomista tuloksista. Pidämme asiakkaamme jatkuvasti ajan tasalla heidän kampanjoidensa etenemisestä. Lisäksi jokaisella asiakkaallamme on jatkuva ja esteetön pääsy omalle  Google Ads -tililleen. 

Google Display mainonta

Meihin ovat luottaneet​​

Primaq referenssit

Älä investoi mainontaan – investoi brändisi tunnettuuteen

 

Tavoitteenamme ei ole vain esitellä yritystäsi laajalle yleisölle – tavoitteenamme on tuoda yleisö yrityksesi lähelle ja saada heidät tuntemaan, näkemään ja muistamaan juuri sinut. Jos olet valmis hallitsemaan digitaalista näyttämöä, ota meihin yhteyttä, niin annamme sinulle valmiin käsikirjoituksen. 

Ota yhteyttä
bottom of page