Facebookin kuvakokoja päivitetään säännöllisesti, joten on tärkeää tarkistaa uusimmat suositukset:
Instagram on visuaalisen sisällön kuningas. Jotta kuvat näyttäisivät mahdollisimman hyvältä, suosittelemme seuraavia kokoja:
LinkedInin ammattimaisessa ympäristössä kuvien tulee olla tarkkoja ja selkeitä:
TikTok vaatii teknisesti sopivia ja visuaalisesti mielenkiintoisia videoita. Profiilikuvan koko ja videoiden kuvasuhteet ovat keskeisiä, ja mainosvideot tulee suunnitella yleisön sitouttamiseksi:
YouTubessa korkealaatuiset profiili-, banneri- ja esikatselukuvat ovat tärkeitä. Profiilikuvan keskitys ja bannerin laitesopivuus ovat olennaisia. YouTube Shorts korostaa vertikaalisten videoiden merkitystä:
Videon thumbnail: 1280 x 720 px / 16:9
YouTube Shorts: 1080 x 1920 px / 9:16
Pinterestissä kuvien visuaalinen houkuttelevuus on keskeistä. Standardi- ja neliöpin-koot mahdollistavat monipuolisen sisällön esittelyn. Profiili- ja kansikuvat ovat tärkeitä profiilin ammattimaisen ilmeen luomisessa:
X (entinen twitter) nopeatempoisessa ympäristössä kuvien on erotuttava:
Nämä sosiaalisen median kuvakoko suositukset auttavat varmistamaan, että sisältösi näyttää parhaalta mahdolliselta kaikilla alustoilla. Päivitettyjen kuvakokojen noudattaminen on olennaista brändin visuaalisen ilmeen ylläpitämisessä ja parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen tarjoamisessa.