Miksi lyhytvideot toimivat B2B-markkinoinnissa?
Mainonta on tänä päivänä elintärkeä osa tuloksellista sosiaalisen median sisällöntuotantostrategiaa
Ilman mainontaa yritys jättää hyödyntämättä merkittävän osan sosiaalisen median tarjoamasta potentiaalista. Kun mainontaa tehdään säännöllisesti, suunnitelmallisesti ja dataohjautuvasti on sen avulla mahdollista kasvattaa yrityksen liiketoimintaa merkittävästi.
Mainonta sosiaalisessa mediassa on kaikista kustannustehokkain mainonnan muoto
Sosiaalisen median mainokset sopivat niin verkkokaupalle kuin B2C- ja B2B-yrityksille, sillä mainonta on paitsi kustannustehokasta ja mitattavaa, myös oikeasti näkyvää – yhdessäkään yrityksessä ei ole sellaista työntekijää, joka ei käyttäisi sosiaalista mediaa.
Olemme myyneet somen avulla mm. savupiippuja, toiminnonohjausjärjestelmiä, makeisia, kauneudenhoitopalveluita, kuntosalijäsenyyksiä, ravintola-annoksia, kattoremontteja, mainostilaa, asiantuntijapalveluita ja verkkokaupan tuotteita. Mainoksia testataan, optimoidaan ja analysoidaan tulosten maksimoimiseksi. Olemme luoneet monia menestyneitä mainoskampanjoita niin Metan kanavissa kuin LinkedInissä ja TikTokissakin.
Mitä somemainonnalla voi saavuttaa?
-
Herätä kiinnostusta ja luo uutta kysyntää
-
Tavoita oikeat ostopersoonat ja kerää liidejä
-
Hyödynnä mahdollisuutta tavoittaa kohderyhmäsi ostopolun eri vaiheissa
-
Sitouta asiakkaita ja madalla kynnystä yhteydenottoihin
-
Lisää liikennettä verkkosivuille, blogiin, verkkokauppaan tai ajanvaraussivulle
-
Tee kauppaa, joka on mitattavissa
Tarjoamme mainontaa jatkuvana tai kampanjaluontoisena palveluna sekä osana sosiaalisen median sisällöntuotantoa.