PRIMAQ - TAPAHTUMAHENKILÖSTÖ

primaq

Somen taitava tapahtumahenkilöstö takaamaan onnistunut tapahtuma

Olemme toimineet viime vuodet todella tiiviisti Someassari-palvelumme parissa, mutta nyt on tullut aika palata takaisin sinne, mistä kaikki sai alkunsa – tapahtumista.
 

Teemme paluun tapahtumien pariin tapahtumahenkilöstön vuokrauksen saralla pitkäaikaisten asiakkaidemme toiveesta. Tänä päivänä yritykset arvostavat tapahtumahenkilöstössä myös someosaamista, joten palvelun lisääminen somepalveluiden rinnalle tuntuu loogiselta jatkumolta. 
 

Syyskuusta 2022 alkaen tarjoamme taas tapahtumahenkilöstöä yritysten tapahtumiin: messuille, avajaisiin, maistatuksiin, virkistyspäiville, kiertueille ja lanseeraustilaisuuksiin. Tapahtumahenkilöstömme työtehtäviä voivat olla mm. asiakkaiden sisään heitto, tapahtuma-alueen toimivuudesta huolehtiminen, juontaminen, esillepano, tuotejakelu, ohjaavat ja avustavat tehtävät ja pelien vetäminen. Yleisten tehtävien lisäksi otamme mielellämme koppia myös somepuolesta.

Asiakkaanamme saat nyt siis samasta paikasta tapahtumahenkilöstön sekä sometaitajan takaamaan onnistuneen tapahtuman.

BLOGIPOSTAUs:

Huomioi sosiaalinen media taataksesi onnistuneen tapahtuman. Lue juttu täältä.

Kasvata myyntiä somen avulla ‒ 4 ominaisuutta, jotka sosiaalinen media tarjoaa myynnin tueksi. Lue juttu täältä.

Maksettu mainonta somessa – edullisin tapa markkinoida. Lue juttu täältä.

Miksi primaqin tapahtumahenkilöstö?

1. Vuosien kokemus tapahtuma-alalta

2. Kattava tapahtumahenkilöstöverkosto

3. Jäät asiakkaiden mieleen energisellä ja ammattimaisella otteella

4. Kielitaitoiset tekijät onnistuvat myös kansainvälisissä tapahtumissa

5. Palveluun kuuluu henkilöstön perehdytys sekä yritykseen, tuotteisiin/palveluihin sekä työtehtäviin

6. Pitkäaikainen luotettava kumppani

7. Henkilökohtainen ote tapahtumakoordinoinnissa

OTA YHTEYTTÄ:

Kiinnostuitko? Lähetä meille viestiä tai soita.

Capri Rinne 
Tapahtumakoordinaattori
Puh. +358 503 310 75
capri.rinne(a)primaq.fi

Tapahtumahenkilöstö.png