top of page

Tapahtumahenkilöstö

Tarjoamme digitaalisen markkinoinnin palveluidemme lisäksi myös energistä ja ammattitaitoista tapahtumahenkilöstöä monipuolisesti erilaisiin tapahtumiin. Meidät tunnetaan tapahtuma-alalla nimenomaan ammattitaitoisista asiakaskohtaamisista, joten takaa onnistunut tapahtuma hyödyntämällä asiansa osaavia tapahtuma-alan ammattilaisia.

asiakaskohtaamisten ammattilaiset

Primaqilla on pitkä historia tapahtuma-alalla, sillä yritystoimintamme sai alkunsa nimenomaan tapahtumista, joista se sitten vuosien saatossa laajeni digitaalisen markkinoinnin kentälle – pitkälti tapahtuma-alan asiakkaiden toiveesta. Olemme työllistäneet vuosien aikoina satoja tapahtumatyöntekijöitä takaamaan asiakkaidemme onnistuneet tapahtumat – oli kyse sitten yhden päivän messuista tai viikkoja kestävästä kiertueesta.

Meiltä hoituu niin asiakkaiden "sisäänheitto", tarjoilu, aktiviteettien vetäminen, juontotehtävät, maistatukset, tuotejakelut kuin yleinen järjestely ja käytännön asioiden hoitaminen. Tapahtuma-ala vaatii omanlaistaan otetta, ja meillä se kulkee veressä. Takaa siis mielenrauha tapahtumahälinän keskellä ja panosta asiansa osaavaan henkilöstöön.

 

Millaisista tapahtumista meillä on kokemusta?

  • Messut

  • Liikkeiden avajaiset ja muut asiakastapahtumat

  • Laajemmat kiertueet

  • Maistatukset ja tuotejakelut

  • Juontokeikat

  • Virkistyspäivät ja muut yritystapahtumat

 

 

Ota tapahtumaan investoinnista kaikki hyöty irti ja jää asiakkaiden mieliin energisellä ja ammattitaitoisella henkilöstöllä. 

Lue lisää:

tapahtumien digitaalinen markkinointi

Lue blogistamme, miten yhdistät digitaalisen markkinoinnin ja tapahtumaosallistumisen.

Digimarkkinointipalvelut tapahtuma-alan rinnalle

Lue Helsingin Sanomissa (04/21) ilmestynyt artikkeli meidän tarinastamme täältä.

Promoottorista digitaalisen markkinoinnin ammattilaiseksi

Tutustu Ainon uratarinaan täältä.

Miksi primaqin tapahtumahenkilöstö?

1. Vuosien kokemus tapahtuma-alalta

2. Ammattitaitoinen tapahtumahenkilöstöverkosto

3. Kielitaitoiset tekijät onnistuvat myös kansainvälisissä tapahtumissa

4. Palveluun kuuluu henkilöstön perehdytys yritykseen, tuotteisiin/palveluihin ja työtehtäviin

5. Pitkäaikainen, luotettava kumppani

6. Henkilökohtainen ote tapahtumakoordinoinnissa

7. Erottaudut tapahtumassa ja painut asiakkaiden mieliin energisellä ja ystävällisellä henkilöstöllä!

kiinnostuitko?

Ota yhteyttä meidän Liisiin!

Tapahtumahenkilöstö

liisi
salomaa

event coordinator, Digital Marketing Sales Specialist

+358 40 359 2565
liisi.salomaa (a) primaq.fi

bottom of page