top of page

Tapahtumahenkilöstö

Tarjoamme digitaalisen markkinoinnin palveluidemme lisäksi myös energistä ja ammattitaitoista tapahtumahenkilöstöä monipuolisesti erilaisiin tapahtumiin. Meidät tunnetaan tapahtuma-alalla nimenomaan ammattitaitoisista asiakaskohtaamisista, joten takaa onnistunut tapahtuma hyödyntämällä asiansa osaavia tapahtuma-alan ammattilaisia.

​

asiakaskohtaamisten ammattilaiset

Primaqilla on pitkä historia tapahtuma-alalla, sillä yritystoimintamme sai alkunsa nimenomaan tapahtumista, joista se sitten vuosien saatossa laajeni digitaalisen markkinoinnin kentälle – pitkälti tapahtuma-alan asiakkaiden toiveesta. Olemme työllistäneet vuosien aikoina satoja tapahtumatyöntekijöitä takaamaan asiakkaidemme onnistuneet tapahtumat – oli kyse sitten yhden päivän messuista tai viikkoja kestävästä kiertueesta.

​

Meiltä hoituu niin asiakkaiden "sisäänheitto", tarjoilu, aktiviteettien vetäminen, juontotehtävät, maistatukset, tuotejakelut kuin yleinen järjestely ja käytännön asioiden hoitaminen. Tapahtuma-ala vaatii omanlaistaan otetta, ja meillä se kulkee veressä. Takaa siis mielenrauha tapahtumahälinän keskellä ja panosta asiansa osaavaan henkilöstöön.

 

Millaisista tapahtumista meillä on kokemusta?

  • Messut

  • Liikkeiden avajaiset ja muut asiakastapahtumat

  • Laajemmat kiertueet

  • Maistatukset ja tuotejakelut

  • Juontokeikat

  • Virkistyspäivät ja muut yritystapahtumat

 

 

Ota tapahtumaan investoinnista kaikki hyöty irti ja jää asiakkaiden mieliin energisellä ja ammattitaitoisella henkilöstöllä. 

​

Lue lisää:

tapahtumien digitaalinen markkinointi

Lue blogistamme, miten yhdistät digitaalisen markkinoinnin ja tapahtumaosallistumisen.

​

​

Digimarkkinointipalvelut tapahtuma-alan rinnalle

Lue Helsingin Sanomissa (04/21) ilmestynyt artikkeli meidän tarinastamme täältä.

​

​

Promoottorista digitaalisen markkinoinnin ammattilaiseksi

Tutustu Ainon uratarinaan täältä.

Miksi primaqin tapahtumahenkilöstö?

1. Vuosien kokemus tapahtuma-alalta

​

2. Ammattitaitoinen tapahtumahenkilöstöverkosto

​

3. Kielitaitoiset tekijät onnistuvat myös kansainvälisissä tapahtumissa

​

4. Palveluun kuuluu henkilöstön perehdytys yritykseen, tuotteisiin/palveluihin ja työtehtäviin

​

5. Pitkäaikainen, luotettava kumppani

​

6. Henkilökohtainen ote tapahtumakoordinoinnissa

​

7. Erottaudut tapahtumassa ja painut asiakkaiden mieliin energisellä ja ystävällisellä henkilöstöllä!

kiinnostuitko?

Ota yhteyttä meidän Liisiin!

Tapahtumahenkilöstö

liisi
salomaa

event coordinator, Digital Marketing Sales Specialist

+358 40 359 2565
liisi.salomaa (a) primaq.fi

bottom of page